خواهر دل هممون به نحوی خونه
ما ک پولمون ته کشیده کار و کاسبیا خوابیده
همش استرس اینده رو دارم خدا به دادمون برسه
کلا اوضاع خوبی نیست. سال که تحویل شد شاید سی ثانیه بعدش، تهران رو بمباران کردن. حسابی و شدید.
شبش هم تا صبح کوبیدن.
من که به یکی میگم انشالله سال خوبی داشته باشید خنده ام میگیره. امسال نوروز برای خیلی ها جالب نبود.
انشالله همسرتون خوب میشه و باز دورهم جمع میشید.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.