فرزند پروری
پوشاک

تصویر
۷ پاسخ

تهران ک خوب نیست امروز صبح ساعت ۵ ج ن گ ند ه انگار میخواست رو پشت بوم ما بشینه انقدر پایین بود و صداش ترسناک بود

اینایی که امدن مسافرت درک نمیکنم چه دلی دارن

امروز میگن خرمشهر اینا اوضاع داغون بوده خدایا خودت کمک کن خیلی استرس اوره کسی نیست به ایران کمک کنه یا باعث بشه جنگ ادامه پیدا کنه صلحی چیزی نیست

نتادلببعها

هیچ جا امن نیست متاسفانه همه جارو میزنن

اصفهان اوضاع بده مخصوصا امروز از غروب چندتا جنگنده اومدن رفتن صبح اومدن زدن یکساعتم دائم پدافند بود ک میزد صداش شدید و بو باروت میومد بیرون

کجایی شما

سوال های مرتبط

مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان اقاکوچولو مامان اقاکوچولو ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی