۴ پاسخ

دختر من دهم باید بزنه . حالا خب دوروزه سرماخورده .احتمالا ده روز دیگه بزنم که سرماخوردگی از بدنش خارج بشه

اره من امروز دخترمو زدم

من گذاشتم بعد از ۱۳بزنم

ایشالا براش سبک باشه من گذاشتم بعد ۱۳ بزنم باید پنجم میزدم

سوال های مرتبط