۶ پاسخ

بزن بخدا زدنش از نزدنش بهتره
مثل واکسن هایی دیکه هست به پا و دست میزنن

من چند روز دیگه واکسنشه و میخام بزنم

چون چند تا واکسن مهم داره توش دیفتری کزاز سرخچه سیاه سرفه
اینا ولکسنای مهمی هست که مال ۱۸ ماهگی واسه همین منم میترسم تصمیم دارم بزنم

منم والا شنیدم یه عده میگن مزنید
یه عده میگن توش فلج اطفال و اینارو داره بزنید

منم نمیخواستم بزنم
ولی بعد قانع شدم بزنم
واکسن سبکی بود انچنان که فکرمیکردم اذیت نکرد توی اون دو روز ولی الان یک هفتس گذشته خیلی بداخلاقه و عصبی

کسی ک به فکر اینده بچه اش نباشه نمیزنه

سوال های مرتبط