۱۱ پاسخ

عزیزم واکسن زدن چطوره نویان ؟! اذیت نشد؟؟؟؟

ای جونم منم ی عکس از شادمهر دقیقا تو همین ژست دارم🥹😍😍بسلامتی باشه عزیزم

مبارکه عزیزم انشالله سبک باشه براش

انشالله که راحت باشه

با این میبریش گلم. برگشت میخوای چجوری برش گردونی ؟! پاش درد میکنه فکرنکنم بشینه باید سربغلت باشه

بسلامتی
پسرمنم شنبه زد

انشالله که سبک باشه

سازگار باشه مو قشنگم

خب این فرفری باید راه بره حتما یادت نره با این نیار بزار خودش بدوه راه بره

اسهالش بند اومد؟

خیالت راحت انشالله اسون میشه

سوال های مرتبط