۶ پاسخ

بنظر من ساده بگیر دایره
دورش یه طلایی خیلی کم داره
از مد هم نمیفته

بیا از تبریز بگیر خیلی شیکن

من نمیپسندم این مدلی

بنظرم ساده بگیر ک زود دلتو نزنه اینا خیلی شلوغه دل ادمو میزنن بعد ی مدت

خیلی نازن سایت داره یا چی

خیلی قشنگن

سوال های مرتبط