هیچ موردی نداره هر بچه ای یه مدل
دختر منم همینطوره
دکتر گفت اگه غلت هم نمیزد کلا ، مشکلی نبود
زود جانم
اگه داره سعی خودشو میکنه مطمئن باش بالاخره غلت میزنه
۷ ماهگی میزنه
دختر من ک انقدد بدش از رو شکم بودن میاد ک الان ۷ ماهش اصلا رو شکم واینمیسته و غلط نمیزنه
سلام عزیزم پسر منم بدون کمک نمیچرخه
زودههههههه صبوررر باش عزیزمممم♥️
باهاش زیاد تمرین کن..دخترمن شب چهارمین ماهگردش غلت زد من زیاد باهاش تمرین میکردم الانم داره واسه سینه خیز رفتن تلاش میکنه
اسمش رو میشناسع؟از کی شناخت؟
منظورت اینه که روی شکم نمیخوابه؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.