زینک ببر دکترش بنویسه براش
دختر منم هر چی میپذم واسش نمیخوره دیگه دارم دیوونه میشم😭
تنها چیزی که دوس داره فرنی و حریره بادومه .توش پوره گلابی یا سیب یا کدو حلوایی میریزم اونو میخوره
اشکال نداره تا دو سه ماه اول در حد اسنایی با بافتها و شناختن غذاست. اگه بعدش نخوره پیگیری داره وگرنه نه اصرار بکن نه نگران شو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.