دخترم غذا نمبخوره به هیچی لب نمیزنه
چیکار کنم

۳ پاسخ

زینک ببر دکترش بنویسه براش

دختر منم هر چی میپذم واسش نمیخوره دیگه دارم دیوونه میشم😭
تنها چیزی که دوس داره فرنی و حریره بادومه .توش پوره گلابی یا سیب یا کدو حلوایی میریزم اونو میخوره

اشکال نداره تا دو سه ماه اول در حد اسنایی با بافت‌ها و شناختن غذاست. اگه بعدش نخوره پیگیری داره وگرنه نه اصرار بکن نه نگران شو

سوال های مرتبط