۵ پاسخ

تا۶ماهگی

روی قوطی شیرخشک نوشته تا چندماهگی مناسبه

عزیزم خودش روش زده

فک کنم از ۶ماه ب بعد باید نان ۲بدی

شیش ماه به بعد نان دو استفاده میشه .

سوال های مرتبط

مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۴ ماهگی
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی