۶ پاسخ

میبرن بابای نینی ببینه. بعدش میارن توو ریکاوری شیر میدی بهش. بعد میبرن دوباره میارن روی بغل خودت با خودت میبرن توو بخش. انقد قشنگ اوردن دمری گذاشتن رو سینه ام با کمربند بستن باهم با تخت رفتیم بخش.
طبیعی یا سزارین از شکمت بیاد بیرون نشونت میدن میبینی شکلشو قاطی نمیشه که با بقیه نوزادا

میبرن بخش نوزادان قد و وزن و واکسن و ...
بعد بابایی میره میبینتش 🥰 ب همسرت بگو از اولین دیدارشون فیلم بگیره
بعد میارن ریکاوری پیش نادر ک بهش شیر بده 🥰
بعد میری تو اتاقت نی نی هم میارن پیشت
انقددددددد حس خوبیه 🥰

باهم تو ریکاوری بودیم گذاشته بودن رو سینم

من بچمم آوردن ریکاوری پیش خودم شیر دارم.یکم بعد بردنش و منو ک بردن بخش ده دقیقه بعد بچمم آوردن

من وقتی بهوش اومدم بردنم تویه اتاق بچه اونجا بود بعد باهم رفتیم بخش

اونم میبرن ریکاوری نوزادان

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۵ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری