سلام خانما
میگم که بعد زایمان طبیعی ،مادر رو میبرن دوش بگیره؟

۹ پاسخ

من بعد زایمان کمر به پایینم رو شستم خونه که رسیدم حموم رفتم

من خصوصی بودم یه ماما منو برد توی حموم اتاق و با دوش خیلی سریع بدنمو شست و لباس بیملرستان تمیز تنم کرد

اگر نگیریم ک بنظرم نمیشه 🤔🤔

نه عزیزم من اومدم خونه دوش گرفتم
از جهت اینکه میگی خیس میشه ضرر نداره، نه ضرر نداره شما سرویس بهداشتی هم که میری خیس میشه
بعدش باید باد خنک سشوار خشک کنی

از کمر به پایین میزارن

خصوصی رو نمیدونم ولی دولتی نه از بیمارستان ک اومدی دوش میگیری

من شنیدم که میگن همونجابعد زایمان میگن پاشو برو خودتو بشور ،حالا حموم کردن یا فقط شستن پاها نمیدونم

نه توبیمارستان نمیبرن

من از بیمارستان که اومدم رفتم‌دوش گرفتم

سوال های مرتبط