چرا آنقدر برا خودت استرس درست میکنی
چه سوالایی میپرسی
نفس عمیق بکش ، آروم باش
توکل کن
دعا کن برا خودت دختر❤️
اره اگ نیاد تو کانال زایمان فول هم باشی میبرن سزارین
اول خدا دومم خدا ولی اگه دکتر حرفه ای باشه. حتما کمک میکنه تو روند زایمان
من زایمانم خیلی سخت بود انگار فقط یه ذره از کلش در اومده بود که دیگه نتونستم زور بزنم از حال رفتم اما خود دکترا از شکم فشارم دادن و یکی هم از پایین در آورد البته چون خودم همراهی نکردم زیاد بخیه خوردم
انشاءالله به امید خدا راحت زایمان میکنی استرس نداشته باشه به امید خدا بچتو سالم بغل میگیری دکترا کارشون را بلدن
فقط از من به تو نصیحت موقع زور زدن جیغ نزن فقط زور بزن و نفس بگیر و اینکه این روزا تا میتونی چیزای مقوی بخور به این فک نکن که اونجا مدفوع میکنی من خیلی نگران این موضوع بودم ولی دیگه اونجا آدم اصلا نمیفهمه فقط به فکر سلامتی بچتی
اره البته من خصوصی بودم دکترم بالا سرم بود بعد سه ساعت زور زدن دیدن بچه نیومد بردن سزارین
من بچه اولم چرخید سمت لگن دکتر ک امد بالا سرم معاینه کرد دماغ بچه سمت لگن بود اون لحظه دکتر سریع منو برد اتاق زایمان با دستگاه بچه رو کشید بیرون گفت اگه دودیقه بیشتر بمونه بچه خفه میشه هراتفاقی بیوفته خودشون کمکت میکنن اگه هم نیاد بچه بیرون سریع اتاق عمل امادست بچه رو در میارن نگران نباش
نه بابا وسط راه که بچه نمیکنن تو سزارینت کنن هرطوریه طبیعی دنیا میارن
من طبیعی زایمان کردم سه سال پیش هم همچین چیزی ندیدم 😂😂 ولی کمکت میکنن تا زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.