۷ پاسخ

منم دکتر تجویز کرد خیلی اثر نداشت
شربت باریج داد خیلی خوب بود

اره خوبه
کولیف
کولیکیز
گریپ میکسچر
اینا خوبن من کولیف میدادم حواب نداد گریپ میکسچر دادمش بهش ساخت

کولیکیز خیلی خوبه اما برا پسر من انگار با بالا رفتن سنش اثر نداشت الان گریپ میکسچر میدم خوبه
واای عاشق اسم دختر کوچولوت شدم عزیزم🥹ایشالا دختر دار شدم حتما میذارم چون به اسم پسرم میاد😁

سلام عزیزم اگه شیر خودتو بش میدی چیزه باد دار نخور بچه کولیک نمیگیره .
اگه هم شیر خشک پیمونه شیر و سر پر نکن .
تو این سن هم پی پی زیاد کردنشون طبیعیه .
بشه ۲ ماه یه دور درمیون پی پی میکنه بدون نفخ کردن دیگه

هر ۸ ساعت فکر کنم ۶ قطره تجویز کرد پسر من میخوره تف میکنه و شروع میکنه گریه انگار ختنه اش داری میکنی

عالیه کولیکز

هر۸ساعت۵قطره

سوال های مرتبط