۳ پاسخ

برا دختر من پدی لاکت عالی بود و خیلی راضی بودم ازش و از وقتی میدم دیگه مثل قبل اذیت نمیشه
گریپ میکسچر و بایو لاکت و بی بی کر میدادم زیاد خیلی تاثیری نداشت
بایو لاکت و بی بی کر هم خوبنا ولی پدی لاکت عالی بود

عزیزم دکترت راست میگ من دخترم رفلاکس داشت سرخود دادم بدترش کرد

برای پسر من گیرمیچر فقط موثر بود هرروز هم میدم

سوال های مرتبط