۱۲ پاسخ

عزیزم شما شیر اس ام ای استفاده میکنید بچتون ماهی چقدر اضاف میکنه از شیرش راضی هستید؟

آرکان 6200

خیلی خوبه که

پسر من ۶۱۰۰ بود گفتن عالیه .
ب وزن تولد بستگی داره
پسرتون چند بود تولدش؟

خیلی خوبه ،پسر من دو ماهگی چهار کیلو و نیم بود

من دخترم چهارماهگی 6400بود

ماشاالله خوبه که
دختر من 5600 بود
وزن اولیه تولدش چقدر بود ؟

۶۳۰۰ بود گفتن اضافه وزن داره بعد ختنه و واکسن لاغرشد

وزن تولدش چند بود

خوبه وزنش دختر من دو ماهگی ۵۶۰۰بود

منم 5الان دوماهش

عالیه وزنش من بچم دو ماهشه پنج کیلو هست

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان رستا و فریاد مامان رستا و فریاد ۳ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی