۵ پاسخ

زود زدی بزار همون چهارشنبه بزن که مطمئن باشی

آخه بهداشت گفت میتونی بزنی حتی یه خط ضعیف هم بارداریه
حالت تهوع هم دارم

بزار جمعه بزن شنبه برو ازمایش بده عزیزم

معمولا دوستای توی گهواره میگن ، بعد از موعد چک کنید .. پنجشنبه جمعه هم بزن ببین هاله داره یا نه

عکس بیبی هارو بزار

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙🩵 مامان رادمهر💙🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری