به متولدین ۱۴۰۵ میدن یا ۱۴۰۴ هست
مگ گوگل کار میکنه
کجا باید رفت
من امضا نکردم اما این اومدینی اوکی شده؟؟؟
من هم آخرهای اسفند بود یکی از مامان اومد گفت امضا زدم نمیدونم دیگه دوباره میشه زدن یا نه
این لینکشهhttps://www.karzar.net/268096
من انجام دادم
من امضا کردم کاش همه مامانا برن انجام بدن
خب اینایی ک گرفتن ب حساب شوهراشون ریختن یا خودشون؟
من زدم گلم منم تاپیک میکنم
واقعیه ؟کسی گرفته تا حالا؟
کجاش بنویسیم ؟ من رفتم اما نمیدونم کجا بنویسم
چجوری بریم تو سایت گوگل ک کار نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.