۹ پاسخ

خیلی نگران نباش بزودی راحت میشیم از دست این تفاوت ها

دو تومن چیزی نمیشه خدایی

انصاف نیس باید به همه مادرایی که بچه زیر۲سال دارن بدن

آخ بچهای ما ک خرجی ندارنننن عزیزم طرح امید برا چمونه

والا نه طرح یسنا به ما رسید نه این
ما فکر کنم خیلی مرفه هستیم 😅

ب ماها نمیدن ک

اخه ۲ت چیه ؟!! پول دوتا شیر خشک میشه فقط ..🙃🙃

چیه این

بمانمیدن 🥺🥺😭

سوال های مرتبط

مامان 🧸🖇️ مامان 🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 🧸🖇️ مامان 🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی