۵ پاسخ

ببین از ۳ ماه فقط دستشو دراز میکنه اما قدرت گرفتنش کمه ولی از ۴ ماه به بعد قشنگ میگیره دستش

3 ماه

فک کنم از اول 4 ماهگی بود که اسباب بازی میگرفتم جلوصورتش دست دراز میکرد میگرفت

برا من الان موهامو فقط میگیره میکشه😅

فکر کنم ۴ ماه باشه

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی