۵ پاسخ

دکتر نبردی

ای جونم
ایشالله زود خوب بشه چقد گناه داره بچه مریض بشه🥹🥲💔

خیلیییییییییییییی سخته منم داغونم

خسته نباشی عزیزم ، ایشالا موفقیت هاشونو جشن بگیری🫶🏻💖

خدایا کی میشه منم بیام غر بزنم از نینیا🥺💖
نمیدونم الان خوشحال باشم یا گریه کنم ب اون حالم😂😭

سوال های مرتبط