من دوقلوبارداربودم یکیش قلبش وایساد همیشه ناراحت بودم وگریه میکردم ولی وقتی دخترم ب دنیا اومد اینقدربیخابی وافسردگی کشیدم فهمیدم خدا خودش توانمو میدونسته دست تنهاییمو دیده یدونه شو برام نگه داشت و واقعا الان خداروشاکرم❤
توام بنظرم بزن ب بیخیالی بزارمنت بزارن یه ساله بعد همه یادشون میره مهم اینه تو یکم اوضات رو به راه بشه
منم همینطور منم خستمممم از این که ناکافیم بچه هامو نمیتونم تنها نگهدارم کمک میگیرم اونام خسته شدن دیگه غر میزنن 😭😭😭😭 بچه ها هر روز بدتر میشن روانیم کردن
مگه نمیگن کولیک و رفلاکس تا شش ماه خوب میشه ؟
عزیزم خیلی سخته منم دقیقا همینم واقعا منت گذاشتن هم به کنار که بعدا میگن ما نبودیم میخواستی چیکار کنی
خواب هم ندارم دیگه از خستگی دارم میمیرم
واقعا سخته با تمام وجود درکت میکنم بخصوص منت رو😭😭منم فقط همسرم کمکم میکنه
بچه به بغل میرم تو اتاق انقدر سیلی به صورتم میزنم که حرصمو خالی کنم
منم😭این چه غلطی بود من کردم،چه اسگلی بودم روزای اول که فهمیدم حامله م خوشحال هم شده بودم🤦♀️نمیدونستم چه بدبختی در انتظارمه
صبر کن عزیزم همه ی این روزا هم میگذره درک میکنم خیلی سخته ولی چاره ای جز صبر نیست 🥹😘
وایییی من اینجوری که خیلی بیشتر میترسم از دوقلویی
عزیزم خسته نباشید منم مثه توام خودم تک وتنها باید با این قضیه کنار بیای اگه بچهات نباشن دنیا وهمه خوشیهاش برات بی ارزشن تو تنها نیستی من از چهارماهگی خودم تنها بودم کولیک هم داشتن دوتاروبغل میکنم تا نزدیکای صبح راه میرفتم تا خوابشون میبرد الانم بخاطر دندون وچهاردست وپا رفتن صبح تاشب سرپام شب تاصبح هم شیرمیدم صبح که بیدار میشن انگار دنیاروبهم دادن صبور باش اگه توانشوداری هفته ایی یکی دو روز پرستاربگیر کل روز نگهشون دارع تو استراحت کن
من تو یکیش موندم انقدر ک نق نق میکنه روانیم از دستش دیگ دوتا ک هیچ . عزیزم یه پرستار ساعتی بگیر کنار دستت باشه منت هم نداره دیگ انقدر عذاب نمیکشی
حق میدم عزیزم واسه من یدونس دیوونم میکنه گاهی ، دوتا خیلی سخت تره ،خدا بهت صبر و حوصله زیاد بده
وای من میگم ۶ ماهشون بشه یه کم راحت بشم و بتونم خودم بهشون برسم یعنی ۶ ماهگی هم نمیتونم خودم بهشون برسم😱
یه مدت یا کار خونه رو ول کن به بچه ها برس فقط یا یه کارگر بگیر هفته ای یبار بیاد نظافت تا این دوره تموم بشه منم دوتا با اختلاف دو سال دارم ولی نه اولی نه دومی کمک نخواستم حتی مادرم چون تحمل منت و ندارم
بچه های اولته؟
عزیزم درک میکنم خیلی سخته خدا کمک کنه این روزا برات راحتتر بگذره
وای وای واااای مثل من منت خواهرشوهرای عوضی رو باید بکشم روزی چند ساعت بیان هی غر بزنن و برن منم خیلیییی خسته ام 😭😭😭😭😭
اگه توان مالیش رو داری پرستار بگیر منت کسی روت نباشع
ولی به این فکر کن که این روزا هم میگذره
مگه بقیه چی میگن یا چیکار میکنن که ناراحتت میکنه؟؟؟؟
خدانکنه عزیزم چه حرفیه
باور کن هممون همینیم
خسته ی روحی و جسمی
ولی خدا مارو لایق مادر بودن دونسته و باید به بچه ها عشق بورزیم
درکت میکنه منم دست تنهام با اینکه ی دونس
ولی باید صبوری کرد
یه لبخندشون ارزش داره ب تمام خستگیا
الاهی بگردم عب نداره میگزره ......
ناشکری نکن عزیزم. اینام بزرگ میشن
البته منت گذاشتن دیگران رو خوب اومدی
میگذره جانم صبور باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.