خدا منو بکشه راحت شم از دست این بچه 😭😭😒

۱۱ پاسخ

دقیقا کاش بمیرم من راحت شم

چلااااا

برای چی

منو هم هم چنین 🥲

برای شکمش قطره بی بی کر روزی ده قطره‌ بده خیلی خوبه ...چون خیلی چربه با ی کوچولو آب یا شیر مخلوط کن...دندونش هم ژل بخر از داروخانه دستات خوب بشور بزن روی لثه هاش ماساژ بده

شکمش شاید نفخ داره

اخخخ حرف دل من والا تا شش ماهگی آدم بود دیگه واسه من آسایش نزاشته

شاید دندون داره در میاره

وا براچی آخه

خدا نکنه

حس الان من😭😭😭😭

سوال های مرتبط