۱۳ پاسخ

هی اور شی دادم از اولش

مگه پستونک گرفتن یا نگرفتن نوزادا ربطی ب مارک پستونک داره؟؟

اونت عالیه، ۹۸درصد بچه ها قبولش کردن

فقط اونت

بی بی لند مدل بادامی

اونت رو راحت گرفت

چ نیازی حتمن بگیره

بی بی لند طرح اونت

منم همین مشکل دارم
شیشه شیر هم نمیگیره

بی بی لند ارتودونسی

اونت گرفتم از بیمارستان بهش دادم گرفت

وی کر

عکس بدین از پستونک نی نیاتون

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۶ ماهگی