سلام ۸ هفته و ۳ روز هستم برای تشکیل قلب برم یا زوده

۷ پاسخ

من که ۵ هفته و ۶ روز رفتم تشکیل شده بود ۳ تاشون

عالیه برو

تایم خوبیه بعد تعطیلات برو و بهترین صدای دلنشین عمرتو با تموم وجودت بشنو

اره خوبه
من ۷هفته و ۱ روز رفتم تشکیل شده بود

خوبه برو

وقت خوبیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری