منک دیگ رد دادم با یدونه بچه ینی اسم بچه و بارداری و بچه داری میاد میخام خودکشی کنم
خسته کلافه داغونم
خداقوت شیر زن پاداشت نزد خدا محفوظه بانو
وااای نگو ک یادم میاد دوماه اولی ک دخترم به دنیا اومده بود بدترین روزای زندگی مو میگذروندم.. پسرم 4سالش بودخییلی وحشی شده بود زمین تا آسمون فرق کرده بود.. خداروشکر برا ما هم گذشت والان داره به روال خوب پیش میره
دخترای منم اختلاف سنی شون ۲۱ ماه هست. برامنم اوایل خیلی سخت گذشت ولی الان وابسته هم هستن و اذیتشون کمتر شده
داغون😅🤦♀️
خیلی خوشحالم که بالاخره این تاپیک رو گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.