۴ پاسخ

من قصد ندارم حالا حالا شماره 3 بدم میخام فعلا همین 2 ادامه بدم
چون اصلا غذا نمیخوره

من ۱ یا ۲ روز مونده بود ۱ سالش تموم بشه دیگه ۳ دادم🤣

من ک هنوز دو میدم

منکه تا یک سالو نیم میخام شماره ۲ بدم

سوال های مرتبط

مامان م‍‌ل‍‌ک‍‌ه❤️‍🔥 مامان م‍‌ل‍‌ک‍‌ه❤️‍🔥 ۱ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری