خانما این کیت تازه زدم تخمک ازاد نشده؟؟ ۱۴ سیکلم هستم

تصویر
۲ پاسخ

از روز ده دوره ت شروع کن کیت زدن تا دوروز بعد از میانه سیکلت هروقت پررنگ بشه اوج تخمک گذاریه

هنوز نه کمرنگه

سوال های مرتبط