خانما من کیت زدم الان اینجوری شد یعنی هنوز تخمک آزاد نشده؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

یک روز در میون رابطه داشته باش

عزیزم چجوری و چه زمانی از کیت تخمک گذاری استفاده کنیم؟

نه عزیزم هرروز بزن طبق یه ساعت مشخص صبح باشه بهتره نزدیکش ک بشه پررنگ میشه

نه هنوز مونده اما رابطه داشته باش

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری