۵ پاسخ

اگه بیشتر از ۶ ماهه اقدامی،باردار نشدی،حتما عکس رنگی بگیر لولها ک بسته باشن نمیزاره باردار بشی
عکس رنگی ی ماده ای داره بنام حاجب،اون باعث بارداری زودم میشه😉

چه داروهای خوردی که دوتا فولی داری
آمپول سینال اف یا hmg هم زدی یانع

من این ماه ازادسازی زدم ۳۶ ساعت بعدش اقدام کردم، فرداش ب حدی تخمدانم و دلم درد میکرد نمیتونستم صاف راه برم

عزیزم ۳۶ ساعت بعد از تزریق نزدیکی کن، میگن از ۳۶ تا ۴۸ ساعت ازاد میشه

توروخدا جواب بدید 🥺🥺🥺🙏🙏🙏

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری