دوتا تخم مرغ با وانیل و ۵ دقیقه هم میزنم یه لیوان شکر میزنم باز هم میزنم یک سوم لیوان شیر و یک سوم لیوان روغن یا کره (ترجیحا کره) اضافه میکنم یک لیوان و نیم آرد و با سه قاشق پودر کاکائو و یه قاشق چای خوری بیکینگ پودر الک میکنم داخل مواد کف قالب و کاغذ روغنی میندازم مواد و میریزم داخل قالب و میذارم داخل توستر از قبل گرم شده، یه لیوان شیر و با یه قاشق کره و یه قاشق پودر کاکائو و یه قاشق خامه و یه قاشق شکر میذارم رو اجاق تا غلیظ شه کیک و از فر در اوردم با خلال دندون سوراخ سوراخش میکنم و سس و میریزم سرش و تمام، دیگه مفصل توضیح دادم😂
این دستور عالیه من همش درست میکنم.
اول ی لیوان شیر و با ی قاشق شکر و ی ق کاکو داغ رو
به کیک شکلاتی ساده
همون طور ک داغه اضافه میکنیم
كيك شكلاتي ميبزم اول بعد ك پخت وقتي داغه مخلوط روغن شكر پودر كاكائو رو بهش ميزنم
منم لایک کن ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.