۳ پاسخ

اره قشنگ تره نسبت به بقیه عکساش که کفش نداره

من بردم ولی کفش پاش نکردم

اتلیه ک نه ولی براعکسا اره چون قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی