۲ پاسخ

سلام. برای دخترمن چرا فقط دو دوتا پاش زدن ؟؟ اشکالی نداره؟

من یکبار همون اول ک اوردمش خونه استامینوفن دادمش تب نکرد دیگه بعدش خداروشکر

سوال های مرتبط