ن ب نظرم سوپر مارکت اصلا خوب نیست
اینقدر تورم هست ک اصلا سود خالص نداری
همشم باید درگیرش باشی
اونقدری ک زحمت داره سوپ نداره
هیچ چیز مثل این مغازه های قهوه
اسپرسو و اینا میده خوب نیس عالیه یعنی دستگاه هاش رو هم 200 تومن هم نمیشن در کنارش سمبوسه و اینا هم بیارین
من مامانم یه مستاجرداره خانمه ترشی میفروشه با مربا درکنارش وسایل سوپری صبحانه تخم مرغ نمک چیپسوپفک اینا رب چیزای ک ضرورین برااینکه ماشینایی ک گذری راهشون میفته مثلا یه پنیر میخان چندتا چیز دیگه هم میبرن ماشالله نگم از سودش اگه میتونی این شغلو دوتایی جایی ک خیابون اصلی وتردد هست خیلی زود میگیرع
ن شوهر من جدیدا جمع کرده سوپرمارکتشو
اصلا نمیصرفید هرروز ی قیمت بود سودی نداش
اره خوبه گلم البته ما نداریم همسایمون داره خیلی رازی هس درآمدش خوبه
دخانیات هم فکنم خوب باشه
مینی سوپر همنشد تو ی جای خوب پروتئینی بزنین کمکم جنس شو زیادکنین
مینی سوپر خیلی کلمه اش اشتباهه 😅
مثلا چقدر طلا داری چند گرم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.