شیرخشک پوشک بچه نوزاد شیر خشک#پوشک #نوزاد #

تصویر
۹ پاسخ

ن ب نظرم سوپر مارکت اصلا خوب نیست
اینقدر تورم هست ک اصلا سود خالص نداری
همشم باید درگیرش باشی
اونقدری ک زحمت داره سوپ نداره

هیچ چیز مثل این مغازه های قهوه
اسپرسو و اینا میده خوب نیس عالیه یعنی دستگاه هاش رو هم 200 تومن هم نمیشن در کنارش سمبوسه و اینا هم بیارین

من مامانم یه مستاجرداره خانمه ترشی میفروشه با مربا درکنارش وسایل سوپری صبحانه تخم مرغ نمک چیپسوپفک اینا رب چیزای ک ضرورین برااینکه ماشینایی ک گذری راهشون میفته مثلا یه پنیر میخان چندتا چیز دیگه هم میبرن ماشالله نگم از سودش اگه میتونی این شغلو دوتایی جایی ک خیابون اصلی وتردد هست خیلی زود میگیرع

ن شوهر من جدیدا جمع کرده سوپرمارکتشو
اصلا نمیصرفید هرروز ی قیمت بود سودی نداش

اره خوبه گلم البته ما نداریم همسایمون داره خیلی رازی هس درآمدش خوبه

دخانیات هم فکنم خوب باشه

مینی سوپر هم‌نشد تو ی جای خوب پروتئینی بزنین کم‌کم جنس شو زیاد‌کنین

مینی سوپر خیلی کلمه اش اشتباهه 😅

مثلا چقدر طلا داری چند گرم؟

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان عسل ۱ سالگی
مامان ملورین،تودلی مامان ملورین،تودلی ۱ سالگی