ببخشیدا
ولی فهم و شعور گاو بیشتر از مادرشوهر توعه
اخه حداقل به بچه ها غذا میداد
عزیزم خودتم مقصر بودی اول اینکه شما هرجا میری غذای بچه هات رو ببر من همیشه دنبالمه ….دوم اینکه تقصیر شوهرت بیشتر از مادرشوهرت بوده که نگهتون داشته تا دیروقت…سوم اینکه شما از مادرشوهرت میخواستی به اندازه بچه هات بکشه بده بهتون مگه این دوتا بچه چقد غذا میخورن اخه😕
الان خوبی؟ بهتری؟ بچه هات خوبن؟🫂 بیا بغلم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.