بچه ها بگید هرکی بلده بگه بهم

تصویر
۶ پاسخ

ویتامین دی خیلی پایینه ، حتما تزریق کن ، چربی هم رعایت کن

قند خون بعد صبحانت خیلی بالاست بنظرم. ویتامین دیتم خیلی خیلی پایین آمپول بزن

تر گلیسیرید تو مرزه در واقع

تری گلیسیرید بالاست یه کوچولو
ویتامین دی کمبود شدید

ویتامین دی به شدت پایینه
بنظرم تزریق کن و بعد قرص بخور با قرص یا نمیاد بالا یا خیلی دیر میاد بالا

فک کنم نرمال بنظرم خیلی کم چربی داری بازدقیق نمیدونم دکترت ببینه بهتره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناهم مامان پناهم هفته بیست‌ویکم بارداری