خانما ترشحات سفید خیلی دارم طبیعیه؟

۲ پاسخ

طبعیه اگر ترشحت زرد یا سبز شد خارش و سوزش داشتی برو‌دکتر

منم دارم اما نه زیاد.. انگار طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان سولماز مامان سولماز هفته سیزدهم بارداری
مامان ♥️عشق♥️ مامان ♥️عشق♥️ هفته بیستم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هشتم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری