خانما تو هفته هفتم ترشحات سفید رنگ طبیعیه ؟

۴ پاسخ

من همچنان همین ترشعات رو دارم طبیعیه

اره خیلی ترشح زیاد میشه

بی بو و بدون خارش و درد بله طبیعیه بخاطر تغییرات هورموناس

سفید چطوری

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته هفدهم بارداری
مامان سولماز مامان سولماز هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هشتم بارداری
مامان نورا و تو دلی مامان نورا و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری