چرا دیگه طرح یسنا رو ندادن



بی قراری
پوشک
دندون
کولیک

۶ پاسخ

چون مملکت رو هواس
۵۰۰به چ درد میخوره
یه دونه پوشک میشه؟؟ خیر

طرح یسنا چیه؟

اون هیچی چرا اون دو تومنو نریختن؟فقط برا مادرای 405 میریزن؟

هر ماه میریزن؟

برای طرح یسنا باید ثبت نام کنیم؟

احتمالا بریزن چون کالابرگ رو که اعلام کردن

سوال های مرتبط