زایمانتون چ جوری بود؟
من سر زایمان اولم اینجوری شده بودم ۲سال پیش..یادم نمیره چه روزایی گذروندم اصلا🥲🥲این یکی زایمانم دیگ عادت کردم.
گریه هات بخاطر اینه ک بچه داری سخته دس تنهایی و استراحت نداری
سعی کن ب شرایط عادت کنی چون چاره ایی نیس اما ب خودتم برس یادت باشه بچت ب ی مامان قوی نیاز داره ک بهش تکیه و ازش ب خوبی مراقبت کنه
طبیعیه واقعا سخته از همسرت بخواه کمکت کنه واقعا کار کمی نیست بچه داری ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.