۴ پاسخ

زایمانتون چ جوری بود؟

من سر زایمان اولم اینجوری شده بودم ۲سال پیش..یادم نمیره چه روزایی گذروندم اصلا🥲🥲این یکی زایمانم دیگ عادت کردم.

گریه هات بخاطر اینه ک بچه داری سخته دس تنهایی و استراحت نداری
سعی کن ب شرایط عادت کنی چون چاره ایی نیس اما ب خودتم برس یادت باشه بچت ب ی مامان قوی نیاز داره ک بهش تکیه و ازش ب خوبی مراقبت کنه

طبیعیه واقعا سخته از همسرت بخواه کمکت کنه واقعا کار کمی نیست بچه داری ❤️

سوال های مرتبط