فقط وایمیستە یا قدمم میزاره؟؟
عزیزم بستگی داره ماالان همسایه داریم بچش ۹ماهشه نه میشینه نه سینه خیزمیره ولی ماشاالله دخترمن زودراه رفت زودایستادزودنشست زودگاووش رفت
خودااا🥳🙂💕انشالله پسرررمنمممم زودی بتونه رو پاهاظ وایسته خیلی ذوق دارم 🥺
بسلامتی❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.