۴ پاسخ

فقط وایمیستە یا قدمم میزاره؟؟

عزیزم بستگی داره ماالان همسایه داریم بچش ۹ماهشه نه میشینه نه سینه خیزمیره ولی ماشاالله دخترمن زودراه رفت زودایستادزودنشست زودگاووش رفت

خودااا🥳🙂💕انشالله پسرررمنمممم زودی بتونه رو پاهاظ وایسته خیلی ذوق دارم 🥺

بسلامتی❤️

سوال های مرتبط