ماری بی زحمت ی تاپیک میزنی برام تو دوستات زیاده بیشتر میبینن ک جواب بدن
در مورد بهترین مرکز کامپوزیت و تجربه هاشون
اگ میتونی اگ ن ک عیب نداره
ن بازم نمیگیره
عزیزم منم بچم ۴کیلو بود گفت بازم ببرم آزمایش چون ریسک داره وزنش زیاده بازم بادی آزمایش بده ولی پسرم روز ۵وزنش۳/۹۰۰بود
آره میگیرن همشم الکی
لابد میگیرن دیگه
انیسا ۳۵۰۰ دنیا اومد ۳ روزگی ۳۸۰۰ بود اما همون یبار از کف پاش نمونه گرفتن
نه نمیگیرن
اما حتما انجام بده خیلی واجبه
اینا فقط میخوان پول بگیرن
همونجا بپرس ازشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.