۹ پاسخ

ماری بی زحمت ی تاپیک میزنی برام تو دوستات زیاده بیشتر میبینن ک جواب بدن
در مورد بهترین مرکز کامپوزیت و تجربه هاشون
اگ میتونی اگ ن ک عیب نداره

ن بازم نمیگیره

عزیزم منم بچم ۴کیلو بود گفت بازم ببرم آزمایش چون ریسک داره وزنش زیاده بازم بادی آزمایش بده ولی پسرم‌ روز ۵وزنش۳/۹۰۰بود

آره میگیرن همشم الکی

لابد میگیرن دیگه

انیسا ۳۵۰۰ دنیا اومد ۳ روزگی ۳۸۰۰ بود اما همون یبار از کف پاش نمونه گرفتن

نه نمیگیرن
اما حتما انجام بده خیلی واجبه

اینا فقط میخوان پول بگیرن

همونجا بپرس ازشون

سوال های مرتبط