باید ازمایشگاه خصوصی بره تکرار کنه
ایلماه هم همیجور بود دوبار تکرار کردن همین بود جوابش رفتم ازمایشگاه بیرون اوکی بود
یبار دیگه آزمایششو تکرار کنه
وبعد بره فوق تخصص نوزاد واطفال
من دلم نی نی میخاد چ کنم این عکسا رو هم میبینم دیگه هیچی ازم نمیمونه
مجدد بره آزمایش بده عزیزم ولی خب کم کاری بهتر از پرکاریه
پر کار باید دارو بخوره..فک کنم اگر نخوره پر کار لاغر میکنه ادم و کم کار دارو اگر نخوره چاق میشه با دارو کنترل میشن جفتشون..
باید دارو مصرف کنه
حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.