دختر منم ، هی شدیدترم میشه دیوونمون کرده
ارههه
افتضاااااح شدهههه😩😩😩😩
وای وای من روانی شدم دیگه بخدا
دختر منم خیلی لج باز شده از روزی ک از پستونک گرفتم خیلی شیطون شده جیغ میزنه منو میزنه خودشو چند دقیقه پیش انقد گریه کرد منو ببر حیاط درو باز نرفتم پریودم حال ندارم دید ک بهش توجه نمیکنم گریه کرد رفت اسباب بازی هاشو برداشت بازی کرد 😂
عزیزم طبیعیه بچه تو این سن اینطوری میشه تا ۴سال خیلی بدتر میشه از ۴به بعد کم کم بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.