۶ پاسخ

دختر منم ، هی شدیدترم میشه دیوونمون کرده

ارههه

افتضاااااح شدهههه😩😩😩😩

وای وای من روانی شدم دیگه بخدا

دختر منم خیلی لج باز شده از روزی ک از پستونک گرفتم خیلی شیطون شده جیغ میزنه منو میزنه خودشو چند دقیقه پیش انقد گریه کرد منو ببر حیاط درو باز نرفتم پریودم حال ندارم دید ک بهش توجه نمیکنم گریه کرد رفت اسباب بازی هاشو برداشت بازی کرد 😂

عزیزم طبیعیه بچه تو این سن اینطوری میشه تا ۴سال خیلی بدتر میشه از ۴به بعد کم کم بهتر میشه

سوال های مرتبط