چهار دست و پا میره
خودشو بهمون یا پشتی میگیره وایمیستع ولی نمیتونه نگه داره خودشو
ماما و بابا و دد میگه
جیغ زساد میزنه سعی میکنه چهار دست پا بره یکم میره نیوفته گریه میکنه اداهای بامزه در میاره وابستگیش زیاد شده
هرچیو میبنه دست دراز میکنه هرچی بخورم اونم میخواد از خودش صدا درمیاره داد میزنه با دهنش بادکنک درمیارعه 😆
میخواد چهار دستتو پا ببره ولی نمیتونه
ولی غلت میزنه کل خونه رو
اینارو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.