۲ پاسخ

عزیزم سونو واژینال برو حتما هفتت پایین تره یا لقاحت دیر گرفته اما سونو شکمی تاریخش دقیق نیست

ساک ک همون اول تشکیل میشه اون قلب چ دیر تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مَلِکا🤍🌱 مامان مَلِکا🤍🌱 ۵ ماهگی