سلام خانما ساک حاملگی کی تشکیل میشه؟)

۷ پاسخ

این مورد رومنم تجربه کردم،بتای من ۱۰۸۵شد بعدم فکر میکردم ۴ هفته باشم سونو رفتم ببینم ساک حاملگی به چه صورته ،ساک حاملگی دیده نشد فقط رحم بزرگتر ازنرمال بود،مقداری مایع دیده شد البته سونوشکمی رفتم ،بهم گفت سن بارداریت پایینه

خانوما من هفته۵ بارداری هستم.کمرم وپای چپم خیلی درد میکنن.بنظرتون عیبی نداره؟؟

چقدخوب که باخبرم کردین.ممنون ازتون

چه جالب.مرسی که گفتین.کیسه اب باساک فرق داره؟؟

سلام ساک حاملگی چیه؟؟

من هفته ۵ رفتم سونو کفت هنوز تشکیل نشده

از هفته 5دیگه تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هشتم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری