سلام خانمها ساک حاملگی کی تشکیل میشه؟

۶ پاسخ

بتا1500ب بالا

من چندبار رفتم نشون نداد یبار ک رفتم گفت ۵هفته۴روزمه که نشون داد

دکتر به من گفت بتا از ۲۰۰۰ رد بشه تو سونو نشون میده

منم پنج هفته رفتم ساک و کیسه زرده بود

ساک الان تشکیل شده بیشتر باسونو واژینال معلوم میشه

همون اوایل بارداری دو سه هفته

سوال های مرتبط

مامان مَلِکا🤍🌱 مامان مَلِکا🤍🌱 ۵ ماهگی
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هشتم بارداری