سلام ساک بارداری تو چند هفته تشکیل میشه؟

۸ پاسخ

من 4هفته رفتم تشکیل شده بود

من ۵هفته۴روز بودم رفتم تشکیل شده بود ۶هفته هم رفتم قلب میزد

دیگه شش الی هفت هفته قطعا تو سونو نشون میده ساک رو

ساک ک5/6 قلب تا10هفته وقته

۶تا۸هفته

ساکش از ۵.۶

تو اولین سونو معمولا هست
بعدش کیسه زرد
بعدش جنین
بعدش قلب

6

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه ی خدا 💜 مامان معجزه ی خدا 💜 هفته چهاردهم بارداری