ساک حاملگی چند هفته تشکیل میشه

۶ پاسخ

اگه هم میخوای بری برو از دکتر بپرس بهتره سرخود کاری نکن

عزیزم اون ساک هم دیده نشده چیزی نیست که سقط بشه صبر کن تا تشکیل بشه

من چندروز پیش انجام دادم تشکیل شده بود گفت پنج هفته و یک روزی

سونوشکمی کردی یاواژینال

4الی5 هفته

دو سه هفتگی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هشتم بارداری
مامان معجزه ی خدا 💜 مامان معجزه ی خدا 💜 هفته سیزدهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز هفته ششم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری