دوستان ساک بارداری از هفته چند تشکیل میشه؟؟

۵ پاسخ

ساک همون هفته‌های اول

حالا نرو ، بذار هفته ۸ برو برای تشکیل قلب

من دو هفته ام بود تشکیل شده بود ولی خالی بود

من تازه فهمیدم باردارم فکر کنم ۳ هفته باشم الان لازمه برم دکتر یا باید دیرتر برم؟

پنجممم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری
مامان 🫀🌱🫀 مامان 🫀🌱🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه ی خدا 💜 مامان معجزه ی خدا 💜 هفته چهاردهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری